wtorek, 9 lipca 2013

Make Up 2013

Makijaż na lato...tak tak,wiem,że trochę późno,ale u nas lato dopiero się zaczęło :) więc co w tym roku jest szalenie modne? Przede wszystkim MOCNO ZAAKCENTOWANE USTA czerwone,różowe,pomarańczowe...Jeżeli masz piękne pełne USTA ten kolor na nich będzie świetnie się prezentować




Osobiście ja w tym roku wybrałam nie już tak nowy,ale ulubiony 
Świetnie nadaje się na imprezy,gdzie jedną końcówką wybielasz zęby i odświerzasz oddech,a drugą nadajesz ustom przepiękny kolor Fraise Celebrity 04-mój ulubiony


Następny krzyk w MAKE UP to KRESKI na POWIEKACH czyli tak zwane EYELINER.
Mogą być klasyczne czarne,albo różno kolorowe










 RZĘSY,jeżeli natura nie obdarzyła Cie pięknymi długimi i gęstymi rzęsami to czas,aby przekonać sie do sztucznych.Bardzo modne teraz jest przedłużanie metodą 1:1.Przecież każda z nas chce kusić pięknym spojrzeniem...




Mnie na szczęście natura obdarowała :) tak więc w zupełności wystarcza mi ta oto maskara


No i przede wszystkim pięknie rozświetlona i promienna CERA



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz